SAFE-SI na Facebooku
ZA ODRASLE    ZA MLADE  

  Najdete nas tudi na:
TwitterYoutubee-mailRSS

Novica Twitter s sistemom preverjanja starosti za sledenje proizvajalcem alkoholnih pijač
Datum vnosa novice 13.12.2013
Besedilo

Twitter je lansiral nov sistem preverjanja starosti za sledenje tistim profilom na njihovem omrežju, ki predstavljajo blagovne znamke alkoholnih pijač. Sistem preverjanja starosti deluje tako na spletni strani kot tudi v aplikacijah na iOS in Android napravah. 

Če želite na Twitterju slediti znamki kot je npr. Heineken, boste prejeli neposredno sporočilo, ki vas bo usmerilo na stran za potrditev starosti. Potem imate na voljo 24 ur, da vnesete podatke o svoji starosti. V primeru, da vaša starost ne ustreza zahtevam za dovoljeno uživanje alkohola v vaši državi, tej blagovni znamki ne boste mogli slediti.  

Za začetek se je Twitter združil s podjetji kot so Bud Light, Heineken, Bacardi itd., ki so to funkcijo že integrirale v svojo strategijo trženja na Twitterju. Za vzpostavitev tega novega sistema preverjanja starosti se lahko podjetja obrnejo na njihov podporni center ali zaprosijo za dostop tukaj.

Na Twitterju upajo, da bodo s pristopom preverjanja starosti spodbudili in omogočili znamkam alkoholnih pijač, da se odgovorno in varno povežejo z njihovo ciljno populacijo na Twitterju. 

Vir in foto: Mashable.com

Print

Novice (1879)

Stran:
Spletno mesto Safe.si uporablja piškotke. Uporabljamo jih za razločevanje med obiskovalci in za štetje obiskovalcev. Uporabljamo lastne piškotke in piškotke storitve Google Analytics. Piškotki so povsem varni in ne vsebujejo občutljivih informacij. Če boste nadaljevanjali z brskanjem po spletnem mestu, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Piškotke lahko vedno izbrišete v svojem brskalniku.

Se strinjam / skrij to sporočilo      Več o piškotkih